closeKorzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Czytaj więcej: polityka prywatności, polityka cookies.

FUNEDAWEŹ POŻYCZKĘ

Pozostałe pytania

Pożyczka pozabankowa w Funeda.pl a złożenie reklamacji.

Masz prawo odstąpić w ciągu 14 dni od umowy. Nie ponosisz przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Nie musisz też podawać przyczyny rezygnacji. Posiadasz również prawo do reklamacji.

REKLAMACJA-CO WARTO O NIEJ WIEDZIEĆ?

Skorzystałeś z naszej pożyczki, ale nie do końca spełniła Twoje oczekiwania? Możesz złożyć reklamację. Napisz do nas na info@funeda.pl lub zadzwoń. Zatrudniamy tylko doświadczonych konsultantów. Dlatego gwarantujemy obsługę na najwyższym poziomie. W umowie znajdziesz zapis o tym, co możesz reklamować, a czego nie. Jeśli realizacja umowy nie przebiegała zgodnie z Twoimi oczekiwania, również możesz złożyć reklamację. Jeśli masz jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami. Podpowiemy, jak i gdzie reklamować pożyczkę. Powiemy, ile musisz czekać na jej rozpatrzenie i w jaki sposób zostaniesz powiadomiony o ostatecznej decyzji. Nie ma jednoznacznego wzoru reklamacji. Na pewno musisz wyjaśnić, na czym polega zaistniały problem. Ponadto koniecznie użyj w piśmie słowa “reklamacja”. Wtedy nie będzie żadnych wątpliwości, jak go potraktować. Odpowiedź dostaniesz najpóźniej po 30 dniach. W sporadycznych, uzasadnionych przypadkach czas oczekiwania może nieco się wydłużyć (do 60 dni). Pożyczkodawca powiadomi Cię jednak o przyczynach zwłoki. Może w pełni zaakceptować naszą reklamację lub odrzucić ją częściowo lub w całości. Jeśli nie odpowie na nasze pismo, możesz automatycznie przyjąć, że reklamacja została uznana za uzasadnioną. Rozpatrzona będzie na Twoją korzyść.

NA CO JESZCZE WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

Pamiętaj, że samo złożenie reklamacji nie zwalnia Cię z terminowej spłaty rat. Jest to szczególnie ważne w przypadku chwilówek. Należy spłacić je w ciągu 30 dni, czyli dokładnie tyle samo, ile wynosi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli będziesz odwlekać spłatę, narazisz się tylko na odsetki i opłaty za monity. Sam musisz zdecydować, czy wolisz reklamować pożyczkę, czy odstąpić od umowy. W przypadku tego pierwszego rozwiązania jesteś zobowiązany podać powód, w tym drugim nie. W przypadku reklamacji możesz liczyć na rekompensatę. Jeśli jednak chcesz po prostu zrezygnować z umowy, po prostu trzeba od niej odstąpić. Pamiętaj tylko, by zrobić to w ściśle określonym czasie. W przeciwnym razie Twoje prawo wygaśnie. Zastanów się więc, jakie wyjście z sytuacji będzie dla Ciebie najlepsze. Nie podejmuj ostatecznej decyzji pod wpływem emocji. Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania, zawsze możesz zgłosić się do prawnika. Doradzi Ci, jak postąpić w danej sytuacji. Wskaże, jakie są konsekwencje każdego rozwiązania.

Zobacz także: