closeKorzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.
Czytaj więcej: polityka prywatności, polityka cookies.

FUNEDAWEŹ POŻYCZKĘ
5 najczęściej zadawanych pytań

Złożyłem wniosek o pożyczkę ekspresową, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi. Co mam zrobić?

Po złożeniu wniosku o pożyczkę ekspresową wymagane jest potwierdzenie swojego konta osobistego w usłudze Instantor. To pozwala na stwierdzenie czy konto, które podałeś jest na pewno Twoje i pieniądze zostaną właściwie przekazane. Jeśli pożyczka zostanie przyznana. Jeżeli dopełniłeś formalności możesz jedynie czekać na telefon z naszego biurem obsługi klienta z informacją o rozpatrzeniu Twojego wniosku i decyzji czy pożyczka ratalna została przyznana. Poinformujemy Cię również, jeżeli wniosek zostanie rozpatrzony negatywnie. Rozpatrzenie wniosku oraz decyzja będą podjęte jeszcze tego samego dnia, jeżeli tylko składałeś wniosek godzinach pracy naszej firmy. W przeciwnym razie konieczne będzie oczekiwanie na odpowiedź do następnego dnia roboczego. Jeżeli nawet wtedy nie doczekałeś się odpowiedzi, skontaktuj się z pracownikiem centrum łączności, aby rozwiązać problem niezależnie od jego przyczyny. Może zdarzyć się, że z winy serwerów informacja o potwierdzeniu konta nie została zarejestrowana.

Zobacz także: